Lista

1. När gick du upp idag?
Runt åtta blev det :)

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter kanske?

3. Senaste filmen du såg på bio
Saw 3

4. Favorit-TV- program?
Åh, Berg flyttar in och halv åtta hos mig.

5. Vad åt du till frukost?
Gröt med kanel och mjölk :)

6. Vad är ditt andranamn?
Emelie och Anna

7. Din favoritmat?
Tacogratäng är mums :)

8. Vilken mat gillar du inte?
Det finns en del

9. Favoritchips?
Svenska naturchips, gräddfil.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
I bilen spelar jag Elvis

11. Vilken bil kör du?
Saab, Peugeot och Nemo på jobbet ;)

12. Favoritmacka?
Baguette med skagenröra :D

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Elaka jävlar,snobbar

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans, linne och någon kofta över

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Maldiverna verkar fint :)

16. Favoritklädmärke?
Ska man svara H&M här?

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Jag trivs bäst i öppna landskap

18. Favorittid på dagen?
Berors på :) Efter jobbet haha

19. Var är du född?
Örebro

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport?

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Inget

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgonpigg :)

24. Pedikyr eller manikyr?
Jag skulle gärna vilja få båda ^^

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Att jag är med barn? Haha ne okej den var ful....

26. Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär

27. Bästa barndomsminnet?
Jag har alldeles för många

28. Varit i Afrika ?
Nej :)

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej inte min grej

30. Varit med om en bilolycka?
Nej och det är jag glad för.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag kväll :)

32. Favoritrestaurant?
Jag vet faktiskt inte.

33. Favoritblommor?
Tulpaner

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Haha oj jag har ingen favorit. Är rosalis snabbmat?

35. Äger du en cykel?
Jajamän

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen kredit här inte

37. Läggdags?
21-22.00 ibland 20.00 haha

38. Senaste personen du delade en middag med?
Roberth idag :)

39. Vad lyssnar du till just nu?
Rapport på tv och roberth spelar data i bakgrunden

40. Favorit färg
Svart och lila.

41. Hur många tatueringar har du?
Det vet jag inte

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi krockade en gång när du var pyttliten för jag gick på lekis. I svängarna där vid farmor och farfar. Ha ha roligt att du inte vet hur många tatueringar du har. Jag tycker du ska räkna dom och återkomma :)

2010-12-12 @ 11:53:26
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: lisa

vi kan dra till maldiverna du och jag :D

2010-12-12 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0