Mat

Det gick bra som vanligt hos veterinären. Jag köpte två påsar med leversnittar till Sky det var lika bra när vi var där tyckte jag. Nu har jag lagat mat och diskat lite. Imorn ska jag nog iväg till ikea och köpa lite småsaker, ljus bland annat :)

Snart är det julafton, känns konstigt. Julen är inte som förr. Saknar farmor,farfar och Lars-ola. Bästa julen där uppe. I år är jag först hos mormor och morfar med mamma och pappa,syrran jobbar, sen på kvällen åker jag ut till Pålsboda. Mysigt. Alla tjatar om julmaten, det enda jag äter är prinskorvar, potatis och ägg haha. WOW!

Nehe nu ska jag fortsätta diska, jag hittade några gamla matlådor i kylskåpet.... Fresh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0