Min dag

Jag har legat i sängen hela förmiddagen, nu gör Sky mig sällskap. Han fick order av Roberth att lägga sig hos sin sjuka mamma haha. Roberth och Nook är på media markt, sen ska dom handla. Vi har som vanligt inget hemma, tur att parkhallen var öppet idag. Jag har beställt massa gott :) Först ska vi äta tacos, sen beställde jag godis och dricka haha. När man är sjuk får man mula i sig massa, läsk har vi inte köpt hem på flera månader. Så det ska bli gott.

Jag kanske ska berätta om gårdagen :) Vid tolv tiden hämtade jag upp mamma,pappa och Rocco för att sedan bege oss till mormor och morfar. Vi åt massa god mat och kollade på Kalle såklart. Mickis jobbade så det var första julen vi inte sågs. Jag frös så på slutet, kände mig inte bra. Men sen runt fem tiden tog jag min kalla bil och åkte mot Pålsboda. Roberth var redan där. Sen kom Sara och Rickard också, och strax efter kom Marion och Göran hem. Jag fick så mycket fint och bra av allihopa. Vi åkte hem runt nio tiden, vad dumma vi var som inte sov där. Hade varit skönt att slippa åka hem i mörkret, men så smarta var vi inte då :) Jag och Roberth åkte i varsin bil, det kändes jättekonstigt. Vi åker ju alltid tillsammans hem i en bil. Innan jag åkte hem till Norr svängde jag förbi hos mamma och pappa för att hämta mina julklappar som syrran lämnat där :)

Idag skulle jag åkt till mamma och varit där ett tag, pappa är på väg till älvdalen nu, men det går ju inte när man är sjuk. Så jäkla tråkigt att vara sjuk när man äntligen är lite julledig. Usch jag är faktiskt lite ledsen över det. Har verkligen ingen ork.

Nu ska jag orka gå ut med Sky, känner hur varm jag är. Usch. Lägger upp lite bilder sen från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0