Nu är det inte jul här i vårt hus

Om jag hade varit pigg idag så skulle jag tagit bort alla julsaker, julen är slut och nu vill jag ha andra ljuslyktor och duk. Och andra blommor. Hoppas hoppas hoppas att jag är frisk imorn så jag kan fixa lite nytt. Men tror nog inte att jag är frisk tills imorn :( Det är helt knäppt hur jävlig en lägenhet kan se ut bara för att man är sjuk, förstår inte hur jag lyckas. Tur att Roberth är frisk iaf, han har diskat och gjort så fint i köket. Sky är efter mig hela tiden, ska gosa och komma upp i knät. Jag har varit en riktig tv-nörd idag, bara legat i sängen och kollat på tv. Men det har inte varit något bra idag på tv idag. Kanske ska se 27 dresses som börjar kl åtta.

Nehe det var allt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0