Creep

Imorn är det fredag!! Det ska bli skönt med helg. På lördag ska jag in på carlings och köpa jeans, MOA ska hjälpa mig att hitta ett par fina :) Får se om jag åker till västhaga sen och städar mitt kära akvarium som mamma och pappa får dras med.. Tio tetror lever där, det är dom jag fick av Jessica för typ hundra år sen haha! Jag saknar mitt fina akvarium, köpa grejor, köpa fiskar, få bebisar och dekorera.. Men här har jag inte plats :( Får bli i nästa lägenhet. Ska ha massa fina fiskar då.

Idag jobbade jag inte länge, skönt eftersom jag skulle till mormor och morfar sen. Åt massa god mat. Handlade en del på Parkhallen med :) Bland annat semlor... Mmmm.. Men mest mat såklart :)

Mina töjningar luktar öronbajs, ni som har töjningar fattar vad jag menar haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va? va sjukt att dom lever! lever allihop?..det är ju jätte länge sen jag gav dom till dig!..haha,,jag saknar mitt akvarium med..ska köpa ett större sen om jag fixar större lägenhet någon gång =)..kram.

2010-02-18 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0