Detta fält måste fyllas i

Jag vet inte vad jag ska skriva, men tänkte skriva något iallafall. Sitter med turban på huvudet, håret får torka i handduken för jag vill inte blåsa det torrt. Har lagt i lite ljusa slingor (som knappt syns) för imorn ska jag lägga i en ny röd hårfärg och då vill jag inte att allt ska vara i samma nyans. Får se hur det blir. Köpte hårfärg på Willys för 30 riksdaler, lite läskigt att den var så billig. Undra vad som är fel på den? Jag kanske tappar håret eller så blir jag gråhårig, passande tills vi ska till Pålsboda imorn. Vi ska dit med Rickard och Sara, trevligt.

Får ställa klockan rätt tidigt imorn, blir nog runt 07 tiden. Ska ju ta en bra promenad med Sky, färga håret, cykla till Meddo innan vi ska åka. Ska försöka äta frukost innan med
. Jag ska se om det blir några bilder imorn, kanske kan vara trevligt att ha här på bloggen.

Vad vill ni ha för bilder? Familjeporträtt, egobilder, matbilder eller nakenbilder? NI får bestämma wohooo!!

Nee fan jag ger mig, bajs!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Nakenbilder Annica.... Nakenbilder. Det enda rätta! Du skrev väl att vi fick bestämma.. Jo jag tackar. Ska bli spännande och se bliderna imorn :)

2010-02-06 @ 22:10:51
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0