IDIOT

Det måste nog vara det bästa namnet på en låt, jag pratar såklart om melodifestivalen igår. Synd att smågrabbarna inte gick vidare. Annars var allt skit.

Idag är jag seg, det spänner lite konstigt i ögonen så jag var tvungen att ta ur linserna för det var obehagligt. Skulle vilja sova lite. Har sovit på den minsta platsen i sängen inatt, jag har så ont i ryggen. Roberth tar upp för mycket plats. Nej det här måste jag ändra på. Jag vill också sova bra.

Sitter
och lyssnar på när Sky snarkar, jag vill också snarka och sova gott. Har lagt i första tvätten nu, blir inte så mycket idag för jag har ju självklart glömt bort att köpa nytt tvättmedel och sköljmedel som jag skulle gjort nu i veckan. Minnet är bra?

Funderar på vad jag ska laga för mat idag, något som är gott att värma på jobbet imorn.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0