Ny vecka

Jahapp då är det måndag snart igen, vad roligt.... Jobb som vanligt och sen är det en del inplanerat efter jobbet också, så är det. Jag "längtar" till Påsk. Då är man ledig fredag-måndag fy fan vad skönt. Långhelg :) Då har man något att se fram emot iallafall. Jag längtar också till våren, slippa långkallingar och allt annat som håller en varm. Köpa nya vårkläder, nya skor och nya tatueringar kanske? Det vore nice. Våren är inte så långt borta, snart.. Snaaaart!

Mina ögon är torra, dags att ta ut linserna.

Det är nog farligt att försöka plugga i sängen, jag somnar nog istället. Så sitter nog kvar här en liten stund, sen så.

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0