Give a little bit

Dagen har varit toppen. En bra shoppingdag på Marieberg, jag köpte inte mycket men det jag köpte var dyrt ehehe.. Så nu får jag snåla tills lönen kommer. Men det gör inget, jag har köpt det jag behöver nu. Det som är kvar är matpengar och sånt där :)

Jag håller på och fixar lite här hemma, lyssnar på Dire Straits. Roberth ligger i sängen och kan knappt röra sig efter en olycka på gymmet eller vad man ska säga :) Så han är invalid nu säger jag.

Jag ska börja köpa på mig lite ingredienser så jag kan baka lite tills både jag och Roberth fyller år, Roberth fyller ju nästa vecka och jag om tre veckor eller vad det är. Så får se vad jag hittar på för gott :) Förr bakade jag ofta men har blivit lite dålig på det på senare da´r.

Igår pratade jag och Lisa om hur man såg ut förut, på Risbergska tiden. Vi skrattade åt det, för det är komiskt hur unken man var förut haha (är väl unken nu med men..) Tur man förändras lite iaf ;)

Jaha jobb imorn igen, ingen sovmorgon alltså :)

Kommentarer
Postat av: michaela

Ha ha Roberth!

2010-01-06 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0