Morötter och dip

Idag har jag och Jessica städat för fulla muggar i deras gamla lägenhet, på slutet var vi rätt trötta :) Men det gick finemang. När jag kom hem gick jag till ICA och handlade lite mat, maten blev god hade melon till gott. Nu har jag blandat ihop dippen ska snart äta det ska bli gott.

Har skurat lägenheten, så skönt! Har inte orkat med det i veckan men nu har jag gått igenom allt. Ska bara dammsuga imorn sen är allt klart, är så härligt när det är nystädat och fint. Då mår jag bra.

Imorgon efter att jag har tvättat klart ska vi åka till Pålsboda och äta, gott.

Nej snart börjar What's love got to do with it, ska se på den och äta gott!

Det var mycket som var gott i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0