Ett erkännande

Jag är ju lite efter som ni vet, lyssnar aldrig på ny musik utan håller mig till det gamla goda. Igår låg jag och kollade på MTV, något live tjosan. En kille sprang runt på scenen med rosa tuppkam och såg fjantig ut. Sen hörde jag hans röst, och jag blev förvånad. Jävlar vilken bra röst han hade. Sen tyckte jag att han var lik någon, han den där Jared Leto ni vet? Låg och lyssnade ett bra tag och gillade det allt mer. Sen var det slut, sen kom det massa text där det bland annat kom upp Jared Leto. Ni som lyssnade på dom vet ju självklart vilka det är: 30 seconds to Mars. Jag har lyssnat på kings and queens nu och tycker att den är riktigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0