"Helt underbart"

Idag när det är sånt fint väder ska jag och sky motionera en massa, skönt! Har precis ätit frukost, idag blev det gröt och knäckemackor. Får duga.

Igår när jag och Lisa var i Nora glömde jag ju såklart kameran. Måste säga att glassen var sådär, dom hade inga goda smaker. Men vi hade det bra iallafall.

Igår när jag gick till affären var det några töntkillar på en balkong som höll på och fjantade sig när jag gick förbi, hatar sånt. Så när jag gick förbi igen efter jag varit i affären höll dom på igen, jag vänder mig om och säger "Håll käften" Dom sa inget mer sen. Jag är så charmig! Haha orkade verkligen inte..

Nehej nu ska jag duscha sen blir det nog karlslund.

Kommentarer
Postat av: Michaela

That`s my sister!

2010-07-28 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0