Höst

Jag börjar fundera på om hösten snart kommer.. Så fort det regnar tror jag det är hösten som är på ingång. Jag vill verkligen ha sol och värme längre, det vore så skönt att bo i ett land där det är sommar hela tiden.. Men men.. I Älvdalen var det 3 grader på morgonen, då var man lite gråtfärdig. Fast jag vet ju att det är kallare där uppe.

Jösses vad jag har saknat mina två favortkillar här hemma, jag har bara varit borta sedan i torsdags men när jag satte mig i bilen mot Älvdalen så saknade jag dom redan! När man är van att ha varandra vid sin sida varje dag blir det lätt så, sova ensam det har jag inte gjort på några år! Det kändes ovant. Men nu är jag hemma igen, vi tog en siesta förut det var så skönt att ligga och sova brevid varandra.

Bilar,Polly,jordnötter,två sortets chips och coca cola. Haha jag är så bra!

Jag tog bara några unkna mobilbilder där uppe, kanske lägger upp dom sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0