Jag ska berätta en sak

Sky är väldigt kräsen när det gäller hans vatten, har det gått mer än en timma så dricker han det inte. Han vill ha färskt kallt vatten. Så, han låg i soffan och sov för ca en halvtimma sen. Jag går till kylskåpet och tar en vattenflaska jag har där inne, då flyger Sky upp ur soffan. Gör sig så söt som det bara går och slickar sig runt munnen och tittar på mig. Jag dricker lite och Sky tittar fortfarande på mig. "Vill du ha?" Säger jag, så jag häller upp lite i min hand och han dricker. Så då fyller jag på med iskallt vatten i hans skål, han går dit direkt och dricker. Bortskämd..

Tänk på hundarna i Afrika Sky..

Kommentarer
Postat av: michaela

Han är en nörd den där Sky

2010-07-21 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0