Poop

En del har så jävla bråttom i förhållanden. Fattar inte grejen. Varför ska man flytta ihop efter en kvart och bla bla bla. Har ju bevis på att hälften inte höll iaf. Ibland vill jag bara skaka om och säga VÄNTA! Men man lär väl sig av sina misstag. Fast några kanske det funkar för. Jaja.

Jag är sämst, har legat i sängen i alldeles för många timmar. Skulle städa och så men jag är så himla seg, jaja det är väl mänskligt. Har varit beroende av choklad väldigt länge nu, måste ha en japp eller en pigall om dagen. En del försöker gå ner i vikt till sommaren men jag är tvärtom, har fått höra att jag borde äta upp mig. Mjaaaa. Har en kropp som inte vore helt fel, Beyonce´s! Men det blir nog inte, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0