Dagen

Vi struntade i IKEA idag, var inne 5 min på marieberg sen orkade jag inte mer. Ville ut till pålsboda istället, ut till solen. Så nu har vi precis kommit hem. Mina axlar är lite röda efter att ha suttit ute en del, inget pressande i bikini utan bara sitta och njuta. Det gillar jag. Jag och Marion satt ute och pratade ett tag medans Roberth och Göran kollade på någon fotbollsmatch, mysigt. Jag har verkligen tur som har såna bra svärföräldrar.

Jaha då är det dags att jobba imorn igen, ska tydligen vara fint väder hela veckan. Jah hoppas det blir så.

Två veckor kvar att jobba, sen är det semester!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag flyttar mina kläder efter Italienresan! Då är det bestämt. Men lägenheten är jättefin! :D

2010-06-27 @ 21:10:25
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0