Händelserik dag

Jaha, vart ska jag börja. Hektisk dag på jobbet, jag och Mindy är så jävla aggressiva haha! Jösses vad vi svär, men bara för oss själva då.. Efter jobbet cyklade jag till tandläkaren i haga centrum, hade inte ätit något på hela dagen så jag tänkte att jag skulle köpa mig en pizza efter besöket. MEN det blev absolut inte så.. Anledningen till att jag var där var ju pga tandvärken jag hade förut, som nu har gått över. Hon undersökte och allt sånt där, röntgade osv.. När röntgenbilderna hade kommit och hon tittade på dom så var det inte bra, absolut inte. Hon var lite chockad, ett jättestort hål.. Hon sa oj oj oj flera gånger. Jaha tänkte jag, typiskt. "Det var tur att du kom nu annars hade det varit försent" Men det var nästan försent.. Jag fick en tillfällig lagning.. Jag fick två alternativ rotfyllning eller dra ut tanden. VA FAN!! Rotfyllning kostar mellan 4500-5000 och att dra ut tanden kostar 1300 kr, och idag fick jag betala 950. Ska man behöva göra sånt när man är 23 år gammal? Jag vill ju dra ut tanden, pga att det är billigast. Men min familj tyckte det var dumt.. Så ja vi får se hur jag gör. Fan jag var inte alls på bra humör. Men nog om det..

IDAG HAR JAG HÄMTAT MIN BIL! Åh min lilla bil, den är så fin. Jag ska köpa amstaffklistermärken och ha på rutorna, sen en jordgubbsgran då ;)

Det var allt för idag, nu ska jag tycka synd om mig pga tanden.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker verkligen synd om dig! Jag ska till tandläkaren nu i veckan. Hoppas inte dom säger samma sak till mig. Då säger jag SÖV MIG! haha!!



2010-06-18 @ 20:25:26
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0