Hundar som förbjuds

Läser på Aftonbladet att Danmark ska förbjuda ytterligare 11 raser. Jag blir så jävla arg. Fattar ingen att det är ÄGARNA  det är fel på. Hundraserna ska fan inte lida för det!! Så grymt fina hundar som hamnar hos fel ägare. Och det är bara stora hundar som förbjuds också. Det är dom små som är jävliga, dom kan också göra skada trots deras storlek. Men dom små hundarna är ju bara gulliga, eller hur? Skäller en liten hund så bryr sig ingen, men är det en stor hund som gör väsen av sig då jävlar. Då är den galen och äter barn. Fan jag blir så jävla arg. Vi lever inte på stenåldern, så gör inte regler efter det. Kolla upp ägarna och avliva dom istället.

Kanske ska förbjuda jack russell, tax, bichon frisé och varför inte pudel?

Lika bra jag slutar skriva nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0