Lördag

Idag var jag och Roberth på stan. Vi åt på O´learys, Roberth gillarna ju burgarna där. Jag tog pasta den var så där. Jag fick ett fint linne av Roberth, vi båda gillar Run´s house som MTV visade förut. Så det är det Run DMC som är tryckt på linnet. Coolers! Han och Nook är på bio nu, jag gillar ju inte bio så jag valde att vara hemma. Jag och Sky. Nästa helg ska vi lägga i båten. Kommer bli så mysigt när vi har semester när vi ska åka ut på sjön och fiska. Längtar!

It´s tricky

Sky och Mickis hemma hos M&M

Hon har blommor i sitt hååååår

Insane in the brain

Ikväll efter bion ska jag och Sky möta Nook och Roberth på stan, blir kvällspromenaden.


Kommentarer
Postat av: elli

du är så grymt snygg!

2010-06-11 @ 17:58:46
URL: http://efever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0