Panik

Jag ska berätta en sak för er, som ingen egentligen vill veta. Men jag vill berätta ändå. Jag var på ICA förut, hade plockat i några saker i korgen och gick och kikade lite. Plötsligt så känner jag hur det är tredje världskriget i magen och jag blir akut skitnödig!! Jag blir helt varm i pannan och tänker "Det är kört, jag kan inte hålla mig" Jag sprang där som en yr höna och tog dom sista sakerna och sprang till kassan, jag kände hur blek jag blev i ansiktet. Kallsvettades. Tur att det inte var lång kö till kassan säger jag bara. Fy faaaan vilken panik jag hade där, men jag knep som bara den och klarade mig tills jag kom hem haha. Usch så det kan bli.

Det var allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha ha fy fan det där är det värsta som finns! Akut bukras som jag och Mathilda brukar säga ha ha!

2010-06-16 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0