Dagarna blir längre

Nu har jag och Sky precis varit ute på en långpromenad ute i Rynninge. Just nu slickar han rent pajformen + Roberths tallrik, gott med paj tycker han. Sky är så glad när vi är ute, han tycker också om när solen skiner. Busar som bara den med mamma. Det känns som om dagarna är längre nu när det är så ljust och fint ute, vääldigt skönt. Jag behöver inte ens ha cykellyse på mornarna när jag cyklar till jobbet. Ett vårtecken?

Undra om jag ska ta något att äta nu, lite smörgåsrån eller en semla som gömmer sig i kylskåpet? Svårt val.
Runt sjutiden ska vi åka till willys, handla mat + hårfärg. Och godis till Sky han har bara frolic och köttbullar nu.

Skönt att klockan bara är fem!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag var på Willys jag med i dag!! och jag har köpt toning till håret med=) fast inre där, men ändå..lustigt..

2010-03-09 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0