Måndag

Imorse var det segt att gå upp, eller ja jag gick ju upp direkt när klockan ringde men jag var trött. Roberths hand var i mitt ansikte hela tiden och jag försökte putta bort honom men det gick inge bra..

Jobbet gick bra. Efter det var vi hos veterinären och det gick bra, behövs inget Stockholms besök på fredag så det var skönt. Mami sponsrade med pengar till veterinären det var snällt. ♥ Nu är jag så trött men har tusen andra saker att göra känns det som: plugga,städa,tvätta och gå med Sky. Helst vill jag bara sova, och ikväll är det min tur att duscha Sky neeeeej jag orkar inte, hoppas jag är pigg då iallafall. Roberth ska köpa med Rosalis efter han har tränat, det ska bli gott det var längesen.

Jag är så irriterad på våran granne, spelar den där jävla Anna som vann melodifesitvalen på högsta volym jag blir galen!
Önskar jag hade stora högtalare så skulle jag visa hur fan det ska låta, jag är irriterad. Nej nu ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Rosalis är gott! Chicken Alfredo! Mums

2010-03-15 @ 18:53:54
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: michaela

Fräsa på lite Enter sandman på högsta volym så grannen kniper käft!

2010-03-17 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0