Tjejproblem

Om ni inte vill läsa om mens kan ni sluta läsa min blogg nu. Så här ligger det till; jag har väntat på att min mens ska komma sen i torsdags utan resultat. (Och som tjej tänker man ju alltid det värsta,BARN) Hela helgen har gått och jag skulle gå iväg till ICA, när jag går där inne händer det. JAHA tänker jag nu kom den jäveln, där står man. På ICA, kul. Hem och duscha? Ja. Varför ska den komma när man inte är hemma? Så är det alltid tycker jag. Förra gången hände det på Ola i gatan hehe eller hur Ellionore? Jaja nu blev det lite äckelläsning också men det är så på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

det bästa är att få det i skolan när man är ca 15 år...inte alls jobbigt :P

2010-03-21 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0