Det är fredag idag

Så härligt med fredag! Har längtat hele veckan.

Slutade jobbet halv fyra, har precis ätit några knäckisar med ost. Gott. (Eller brist på mat tror jag mer på) Ikväll kommer Mickis hit då ska vi äta massa räkor! Gooott. Jag ska köpa godis också, mums! Ska färga håret ikväll (nej mitt hår kommer inte ramla av) Den här frisörfärgen fick inte bra betyg utav mig, och jag kan inte vänta 7VECKOR på att göra om det då jag har tid egentligen. Så jag kan ju alltid hoppas att håret blir bra idag, bara för det blir jag väl flintskallig.. Jag kanske blir skitsnygg då? Lägger i nån blondering ikväll och imornbitti färgar jag håret, så det får "vila lite". Imorn ska jag upp på stan o fixa lite, sen på eftermiddagen ska vi till pålsboda. Det ser jag fram emot. Hoppas på fint väder, det ska regna men det kanske ändrar sig. För jag är ju en vädergudinna, eller hur Angelica? DET BLIR SOL IMORN.


Jag lyssnar på Ace Of Base just nu, lite minnen från när man var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0