Ont lite här och där

Ett citat från Ellinore "Om jag inte visste att du har skoskav skulle jag tro att du skitit på dig" Då kan ni tänka er hur jag har gått idag. Fy fan för skoskav säger jag bara. Väldigt påfrestande när man har ett jobb där man går typ hela tiden. Och när man har en hund man ska ut och gå med som inte accepterar att man kan gå lite lugnt istället för att gå fort som vi annars brukar göra. Jag vill inte ha skoskav.

Sen har jag ont i magen också, började igår. Igår hade jag mer ont än vad jag har nu. Tror det kan vara lite magkatarr, beror nog mest på att jag inte äter någon lunch på dagarna utan går med Sky istället.

Men nu ska jag sluta klaga utan berätta något roligt istället. Idag när jag kom hem så hade jag fått ett brev med posten. Det var från SPAhuset, jag har fått en ansiktsbehandling på 1,5 timma av Roberth. Fan va gulligt! Jag hatar min hy i ansiktet, den är inte i bästa skick nu. Ska bli underbart att få en sån behandling. Måste ringa och boka tid imorn.

Klassisk ansiktsbehandling:

  • Rengöring
  • PHA-peeling
  • portömning (yes!)
  • brynformning
  • ansiktsmassage
  • mask efter hudtyp, samt handmassage och fuktkräm
Det var även ett litet gulligt meddelande med från Roberth ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag hade blivit så himla glad =) Vad gullig han är! Roberth vet vart jag bor ifall han vill skicka ett presentkort till mig också hahahaha

2010-06-01 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0