Söndag

Jag var hemma hos mamma och pappa förut,därav alla bilder jag la upp. Hittade massa gamla bilder på datorn som jag hade där, jag har skrattat så mycket. Fanns så många jag ville lägga upp men får ta resten en annan dag. Mycket gamla minnen. Jag saknar mitt jätteröda hår, och det var längre då. Men jag ska ju till frisören om åtta veckor får bli rödare då :)

Jag och Sky gick runt i hästhagen innan mamma slutade, gick förbi Karlsundsskolan bland annat. Massa minnen :) Gick förbi där Alexandra bor men hon var inte hemma, synd :)

Sen spelade jag och mamma bingolotto, Mickis kom också men hon ville inte spela. Åt massa godis, i veckan får jag verkligen inte äta något onyttigt.. Eeeh, får se hur det går. Vi vann inget kan jag ju tillägga.

Måndag imorn, tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, nej synd. Vi var hos farmor och farfar och firade pappas födelsedag! :)

2010-05-17 @ 17:34:02
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0