Tandvärk

Min visdomstand har varit framme ungefär 1/4 hur länge som helst nu, och jag har inte känt någonting. Men nu har den börjat bråka. Jag hoppas att det bara är en tillfällighet att det värker, att det är borta imorn :D Kan ju alltid hoppas.
Igår var vi ju ute och grillade hos Marion och Göran, det var super gott som vanligt. Rikard och Sara var också med. När vi kom hem därifrån så röjde vi ur en utav garderoberna, slängde hur mycket som helst och städade ur den. La ner massa saker i förrådet i källaren, där nere låg det råttbajs. Trevligt, överallt är dom jävlarna.

Idag ska vi åka och köpa en luftrenare, Roberth har tjatat om en sån så länge så idag ska vi köpa en. Nu har vi ju fixat undan så mycket i lägenheten så vi vill att luften ska vara bättre här inne för Sky. Jag tror att han är allergisk mot lägenheten. Så hoppas han kan må lite bättre här hemma.

Jag ska tvätta kl 11 som vanligt,tjohoo.

Fint väder idag, så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0