Tråklördag

Ja den här dagen var rätt seg. Pappa och jag var iväg och kollade bilar utan resultat. Jag och Roberth var och åt på Jensens förut. Men kvällen har varit så tråkig. Jag är så rastlös, vill åka iväg till Lisa och Bonzo men jag vet att om jag tar bilen kan jag säga hejdå till parkeringsplatser. Cykla vill jag inte heller, det regnar och att man blir våldtagen numera i Örebro om man cyklar hem själv och det vill jag inte riskera. Så hemma blir jag.. Kanske får hälsa på dom något i veckan?

Jag skulle vilja gå och lägga mig men ändå inte. Kl 22.50 börjar Yrrol på tv, men då har jag nog somnat för längesen.

Morgondagen blir nog roligare!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kom Kom! :D:D

2010-05-10 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0