Hår

Jag vill färga håret, men jag vill ha något annorlunda.. Jag kanske ska bleka håret hela helgen så jag blir blond? Det var ju ett tag sedan jag var ljushårig, när jag var liten :D Eller så vill jag ha fint brunt hår, inte svart som jag har nu. Rött ska jag vänta med tills våren/sommaren hade jag tänkt hehe. Jag har inte färgat håret på två månader faktiskt :D Bra gjort för att vara mig, trevlig utväxt har jag iaf.

Jag kanske ska köpa massa peruker? Vore fan bra, men vart köper man det?

Hahah nu har jag hittat en sida!! Nu ska det köpas peruker

Kommentarer
Postat av: sara

prova ljusbrunt:D

2010-11-13 @ 08:05:58
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com
Postat av: Fia

Va kul! Jag ska också färga håret. Min frisör har sagt till alla att hon ska färga mitt hår rött, men jag hade tänkt blondt. Det blir spännande o se vad det blir, hon brukar vara ganska bra p att övertala...

2010-11-13 @ 12:02:37
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0