Lördag

Jaha då sitter jag här igen. Vaknade första gången kl 05.27 alltså tre minuter innan klockan alltid ringer när jag ska jobba, men idag ska jag ju inte jobba. Frustrerad som jag blev försökte jag bli trött igen, fungerade en liten stund sen vaknade jag kl 07.30 över att magen var kass haha. Så in på toa... Sen somnade jag om en liten stund så strax innan kl tio gick jag och Sky ut, rätt skönt.

Och nu då, borde äta frukost men har så mycket gott på bordet framför mig hehe.. Idag har jag inga planer, Nook och Roberth ska iväg och köpa tv till Nook men det får dom sköta själva. Jag hittar väl på något, kanske. Måste iaf åka till västhaga.

Kommentarer
Postat av: sara

kissie style is the shit;D om vi skippar allt förutom solning hihi.

det är sol idag!! :D

2010-11-06 @ 10:45:19
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com
Postat av: sara

hahaha säg till när du ska fixa tuttarna så kan jag följa med o hålla handen

jag får väl gör ansiktslyfting av solningen:P

2010-11-06 @ 11:53:22
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0