Mat

Nu har jag ätit lite sockerkaka, blev två bitar. Dagens lunch, sorligt men sant. Jag ska gå till affären nu innan jag tar min en siesta tänkte jag. Det gick bra att jobba idag trots tån. Man lär sig knepen hur man ska gå, lite på sidan och så där. Tån är inte så söt, jag lägger inte upp någon bild. Jag själv tycker att fötter är det snuskigaste som finns, så fula! Lila,blå och svullen. Nu vet ni.

Idag kanske det blir tacogratäng. Roberth blev lagom besviken igår när han insåg att dagens rätt bestod av fiskpinnar,potatismos och stuvad spenat istället för taco. Jag tyckte maten var jättegod iallfall.

Ikväll ska jag vara chaufför till mami


Kommentarer
Postat av: Mallan

åhh lite gött med sockerkaka och tacogratäng!!

2010-09-07 @ 14:26:15
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0