candy

Nu har jag varit ute och sprungit och jag blev så sjukt sugen på något gott! En påse godis eller en chokladbit.. Men något sånt blir det inte.. Men det hade suttit fint! Jag ska snart kleta på en ansiktsmask och sedan ska jag duscha håret.. Har inte duschat det på en vecka och en dag, fresh! Inte sedan jag var hos frisören alltså.. :) Jag berättar så intressanta saker, verkligen. Jag trampade på en snok när jag var ute också.. Skulle byta låt på ipoden och då rasslade det till vid foten, USCH!

GE MIG GODIS!

Kommentarer
Postat av: sara

jag blir alltid sugen på godis efter. viktigt att äta efter träning. dock inte godis haha. men andra kolhydrater så går det bättre på nästa tur=)

2011-04-21 @ 12:42:11
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0