Haircut

Jaha då är håret kapat, typ. Klippte ca 3 cm så vi fick bort nästan allt det slitna, min frisör sa att det ser bra ut efter blekningen vi gjorde för några månader sedan. Bara några små ställen det var slitet på. Så det var skönt :)

Jag drog ut och sprang efter jag kommit hem. Idag var det jobbigare för jag hade lite träningsvärk sen igår plus att det blåser idag också. Kände efter en liten bit att jag orkar inte men jag fortsatte och 50 min senare var jag hemma, så det gick ju bra! Nu äter jag en risifrutti, ska laga mat senare. Ska först duscha sen ut med Sky som ligger och sover så sött ♥

Kommentarer
Postat av: sara

jo men jag har en töntlugg som inte går att få bort med hårnålar....

ännu mer tönt blir man efter att man gjort allt i sin makt och ser ut som fan iaf...

ser ut som en kille i uppsatt och en tönt i utsläppt...



duktig du är som springer!

2011-04-12 @ 18:09:56
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0