Lista



Vad gjorde du kl 08 imorse: Kollade på tv i sängen :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Fixade iordning Sky's mat
Det sista du sa högt: Pickan i en cirkus! (Bara Roberth fattar det)
Det senaste någon sa till dig: Det kommer jag inte ihåg
Vad har du druckit idag: Festis, cola och vatten.
Vad var det senaste du åt: Morötter och dipp
Vad var det senaste du köpte: Inte vet jag
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit?
Vad är det för väder hos dig nu: Lite kallt
Godaste glassmaken: Choklad och melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det ska man
Sover du tungt: Ja.. Drömmer mycket.
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Det duger
Favoritklädsel: Jeans,linne och någon kofta över
Favoritlåt just nu: "the golden age"(Heineken reklamen)
Vad ser du om du tittar till höger: Flyttkartonger
Vad gör dig glad just nu: Vårtecken
Vad ska du göra härnäst: Bädda rent i sängen sen sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bra, lite trött.
Favoritgodis: Mycket :D
Kläder just nu: Mysisar
Sommarplaner: Njuta som fan på min semester
Hur många kuddar sover du med: Vi har fyra i sängen men sover på en
Spelar du något instrument: Nää
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska

Vad är viktigast för dig: Att må bra
Är du kittlig: Kanske
Snarkar du: Det tror jag inte
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Fästing
Längtar du mest efter just nu: Sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0