Lite gör mycket

Idag blev jag och Angelica glada på jobbet när vi kom till Kogi, där inne i vårat lilla rum hade Jimmy hängt upp två stycken bilpåsar till oss :) Snacka om att man blir glad för lite. Vi båda sken upp och blev genast mycket gladare. Så snällt, hur många skulle göra det liksom? Det gjorde våran dag. Jag ska gömma min påse tills bättre tider haha..

Nu ska jag fixa några mackor, lagar mat lite senare för jag är så hungrig så jag kan inte vänta tills potatisen ska koka klart osv..

Kommentarer
Postat av: joanna

yeah well...Lei Lei orkade inte gå ut på direkten så vi kollade på TV en stund istället :P haha Ååååh, man blir så jävla glad när man kommer hem och får världens välkomnande av henne :D hahaha Snuttegris. Hon låg och sov på mig en stund nyss... och nu ä jag helt täckt av vit päls. Great. Kom liksom hem för en stund sen från jobbet... försvånandesvärt lugn dag idag faktiskt :D Var jobbar du förresten?

2011-04-05 @ 15:00:07
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: joanna

ja, jag har mestdels jobbat inom vården efter studenten, sen hamnade jag här ^_^ jag trivs skitbra! Det är rätt bra att jobba inom kommunen ;D Fast jag söker massa nya jobba nu, eftersom lei lei behöver den där medicinen så behöver jag ett annat jobb där jag jobbar mer än nu, känns som om jag inte kommer att jobba så mycket i april -__- Men det verkar som om du trivs på ditt jobb iaf? :)

2011-04-05 @ 15:42:35
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0