Måndag

Hej hej! Idag hittade jag äntligen en ny jacka, på stadium blev det. Sen så köpte jag löparbyxor och en löparjacka som jag ska inviga om en timma eller så.. Jackan är knallrosa så fin :) Gick till min frisör också så nästa vecka ska jag klippa mig. Köpte också fem st av den där braiga ansiktsmasken :D Köpte en present till mamma och pappa också så jag åkte förbi dom efter jag varit hos optikern. Pappa böt däck på min bil så nu har den sommarskorna på sig :)

Nu ska jag äta en macka eller två.

Kommentarer
Postat av: joanna

ahaaa, oj va surt att han är allergisk nu när våren kommer också. Mjaa, Lei Lei's bukspotts körtel har inga funktioner längre så veterinären sa att hon håller på att tyna bort, jag fick välja på att avliva henne eller kämpa för henne så jag valde att kämpa. Jag grät som en bebis på jobbet när vet ringde :/ Många kankse tyckte att jag var skit töntig som grät över en hund men hon är verkligen min lilla bebis :( Hon kommer att behöva medicin livet ut och medicinen är svindyr :( sen är det ju inte säkert att hon överlever med medicinen heller..men men... hon SKA bli bättre :D Hmm...



Jag har börjat vakna runt 6-7 tiden om dagarna när jag är ledig oavsett hur sent jag går och lägger mig, men på senaste tiden har jag valt att ligga kvar i sängen efter det och då somnar man ju om och vaknar runt 11 istället... och det suger -__- nej nu är klockan efter 9 och jag måste sova snart, ska helst sova innan 10 ^^ måste ju upp kl 5 när jag jobbar..bleh... appropå ingenting.. kommer du ihåg han den där mannen med jättelångt blondt hår och stor näsa? Han gick alltid med näsan i vädret och viftade med håret..haha Jag såg honom idag :O haha har inte sett honom på säkert 10 år :P

2011-04-04 @ 21:13:56
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0