Onsdag

Jobbade länge idag men det flöt på riktigt bra. Dom sista timmarna var vi på behrn arena, lite omväxling :) Jag har precis gjort i ordning en stor sallad som vi ska ha till tacogratängen som jag ska göra snart. Sen efter det ska jag och Sky gå en längre promenad. På tal om Sky, när jag kom hem och skulle ställa cykeln på baksidan så hoppas Sky upp så han ser mig genom fönstret och där står han och Roberth och vinkar. Och jag vinkar tillbaks och gör massa pipljud. Jag blev helt varm i hjärtat, där står mina två. Sky sprang fort som fan till dörren sen och var överlycklig.

Kommentarer
Postat av: joanna

haha vadå? Bukspottskörtel kan man ju köpa på ica ;) NOT! haha Nej, jag har en slaktare som levererar nyslaktade körtlar. Usch, dom är fortfarande varma när jag får dom :/ Ååååååh sippe! Min lilla snutt! Jag har bara EN bild på honom :'( Jag älskar att kolla igenom gamla fotoalbum, man blir så nostalgisk typ ^_^ allt var så enkelt och roligt när man var liten. Snackade någon skit om en så skickade man sina kompisar och sen plötsligt var man sams igen ^^haha så är det ju inte direkt nu längre hahahaha

2011-04-06 @ 17:13:02
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: joanna

Ja, samma här. Jag saknar också gamla tider... vi hade så sjukt kul kommer jag ihåg hahaha! Jag har nog aldrig mött någon förutom du då som har samma sjuka humor :P vi kunde ju skratta i timmar hahaha! Nu får jag ju knappt visa min humor för då tror ju folk att jag är efterbliven :P haha



hmm.... priset på bukspotskörtlarna varierar. Men det är nog rätt billigt eftersom dom vanligtvis slänger skiten när dom slaktat djuren. Dom orde vara tacksamma att jag vill ha dom. Helst vill jag ha från svin för dom är bäst, men jag får mest från tjurar. Lite jobbigt bara att proppa frysen full med såna, gäller att man är försiktig så man inte tar fel på det och älgköttet :P

2011-04-06 @ 17:28:44
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: joanna

hon är btw 1 år och typ...5 månader

2011-04-06 @ 17:29:20
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du är så blödig ;)

2011-04-06 @ 19:50:30
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0