söndag

Nu har vi varit och handlat. Idag blir det rödspätta till middag men jag blir spyfärdig så fort jag tänker på maten, häärligt! Köpte jättefina röda äpplen, dom ser goda ut iaf :) Besprutade till tusen men men.

Ska jobba imorn. Får se hur det går mår ju så konstigt. Hoppas verkligen att det går över. Är ju superfint väder ute men har ingen ork alls att ta en promenad, springa ska jag inte ens tänka på. Det får vänta.

I veckan ska jag nog till ikea och köpa tv bänken, blev ju inget i helgen. Tänk sen när vi flyttat in, då ska jag köpa så mycket fint på indiska.. Deras gardiner är ju helt underbara. Glasen får jag köpa till helgen. Ska också kolla på överkast.

Vad är det som är en mil långt och luktar fisk? Tjejmilen! Det bästa som BB Rodney sagt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0