22.02

Alltså ibland är min mage hemsk.. Om ni är känsliga kan ni sluta läsa. Idag när jag skulle åka hem ifrån Janne och Linda så blev jag så akut bajjenödig. Kände att jag började bli yr, svettas och bli illamående. På motorvägen var det inte roligt, trodde att jag skulle bajja på mig. Så där riktigt hemskt så man inte vet vart man ska ta vägen. Kallsvettades. Jag skulle svänga förbi mamma och pappa en liten snabbis tänkte jag. Jag öppnade dörren och sprang in till toan. Efteråt var jag helt slut, det tog verkligen på krafterna. Svepte i mig coca cola och vilade upp mig haha. Pappa bara skrattade. Jag hade ju liksom inte ätit något annorlunda? Usch tur att man inte skulle åka långt, då hade jag nog fått tvättat mina shorts när jag kommit hem! Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Det blev inget jobb för mej på grund av lite saker som hände i natt. Sophie kör mitt pass

2011-08-05 @ 01:16:57
Postat av: Michaela

Jag känner igen det där!

2011-08-05 @ 10:03:00
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0