crazy horse

Gooo morron! Eller nej morgon är det ju inte men men.. Sitter ner och vilar skulle man kunna säga. Gick upp strax innan klockan 6 sen åkte jag iväg.. Hem igen och gå en promenad med Sky.. Åka iväg och träna sen äta frukost hemma hos mamma och pappa, hann träffa min syster en liten stund iallafall. När jag ätit klart åkte jag iväg till de små igen sen hem igen och duscha osv och nu sitter jag här! Ska ta en liten pinketur med Sky innan jag åker iväg till råttorna igen :D När jag gått med dom ska jag på fotvård, ska bli skönt. Får se om jag hinner med till veterinären :)

Vad ska man äta idag då?

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Jag har svarta ögonbryn naturligt men fyller i dom ändå med svart kajalpenna :)

2011-08-15 @ 12:34:19
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0