Dagen

Åhå.. Roberth dammsög medans jag och Sky var ute och gick. När vi kom in moppade jag golven, härligt. Känns fresh. Imorgon ska jag ta tag i resten, eller om jag gör det ikväll..

Vad många det är man känner igen när man tränar, förra veckan pratade jag med Ing-britt som var min dagmamma när jag var liten. Idag träffade jag Anna-Lena, en syslöjdsfröken jag hade när jag gick på Karlslundskolan. Sen är det många man känner igen också..

När jag var ute och gick nyss gick jag förbi två stycken som stod och pratade med varandra, när jag passerade dom sa den ena "jaså är du blond nu". Då var det ett tidningsbud som jag och Sky brukade möta på våran morgonpromenad innan jobbet. Vi brukade stanna och prata lite. Han tyckte det var en drastisk förändring jag hade gjort med mitt hår haha.

Just det en annan sak när vi var ute. Vi kom gåendes på cykelbanan och där är det MASSA med kanadagäss. Mitt på cykelbanan, till höger och till vänster var dom. Jag vägrar gå förbi dom. Till höger om oss är det en tennisbana där två killar spelar tennis. Jag avbryter dom och frågar om det är okej om jag går över, det var det så vi gick in på banan och kom förbi gässen haha. "Jag är så jävla rädd för kanadagässen" sa jag till dom. Dom såg mest chockade ut haha! "Jahaa" sa den ena och tittade konstigt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0