En tripp till akuten

Jaha vart ska jag börja.. Pappa skulle hämta upp mig för att han hade min bil och hade fixat med den så jag skulle skjutsa hem honom. Han sa att jag skulle köra för han blödde så i pannan för han hade slagit i bildörren. Han satt med en stor pappersbit och så sa han att jag skulle hjälpa honom med plåser och så. Men när han visar mig såret så sa jag direkt att vi ska till akuten, plåster kommer inte hjälpa. Så vi åkte mot akuten och inom loppet av en timma hade han fått sytt 4 stygn haha, stackars pappa. Han har så otur med sjukdomar och allt och så ska han få det här också. Visst det var inget allvarligt men ändå. Jag fick gå ut ur rummet när dom gav honom bedövningssprutan vid såret, jag blev lite yr haha. Känslig. När dom sydde väntade jag mer än gärna utanför haha.

Nu ska jag äta kvällsmat, allt blev ju lite fördröjt :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ojj då! tur att det inte var allvarligare!

2011-08-10 @ 23:32:23
URL: http://fins.blogg.se/
Postat av: Michaela

Papi <3 man får ju ont i hjärtat!

2011-08-11 @ 10:49:58
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0