kung i soffan

Imorse när jag gick upp så tittade jag först nedanför sängen om Sky låg där men det gjorde han inte.(Måste säga god morgon till honom det första jag gör.) Så gick jag till vardagsrummet och tittade mot hans säng och fåtölj, men ingen där? Tittade runt lite och sen ser jag honom.. Ligger i soffan (ajjabajja) på min gosiga chilli filt, med benen rätt uppe i luften och huvudet på kudden. Mitt lilla hjärta hade lagt sig i soffan och sov såå skönt. Jag kunde inte bli arg, han tyckte ju det var så skönt. Annars på nättern avskärmar vi sofforna men Roberth hade inte gjort det. Han är inte dum inte, smyger upp direkt haha. Fan vad jag älskar honom. Det är klart att det är fritt fram då när ingen ser haha. Lilla gubben..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0