Något att göra hela tiden

Hoppsan jag har visst inte skrivit något idag! Har haft fullt upp.. På förmiddagen kom mamma, mormor och morfar hit. Vi fikade och sen spelade vi lite kort. Sen har jag och mamma varit och shoppat idag igen.. MEN nu blir det inget på ett tag. Köpte en jättefin spegel till hallen som ska sitta ovanför byrån. Sen lite blommor, fixade ett jättefint arrangemang som jag ställde på vardagsrumsbordet. Visar bild sen..

Senare ska vi åka och handla lite.. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig imorgon? Hur länge kommer jag vara där? Det enda jag vet är att jag ska vara där kl nio..

Ska sitta ner ett tag sen blir det nog en myspromenad till hästhagen. Snart kommer Roberth hem från jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0