Snack

Hallå! Nu är vi hemma igen efter att ha ätit god mat på grekiska kolgrillsbaren. När vi hade ätit klart köpte vi med oss glass och kaffe och åkte till naturens hus och satt där i solen ett tag. Det var mysigt.

Jag försökte ta kort på håret förut men det gick inget bra, ni får se det någon gång när någon tar kort på mig :) När Marion såg mig idag ropade hon "hej blondie" haha. Känns konstigt att vara ljushårig igen, men jätteskönt. Förhoppningsvis behöver jag inte underhålla det så mycket, precis det jag vill! Har färgat håret så mycket, färgade håret första gången när jag fick i femman.. Sedan dess har jag haft alla möjliga hårfärger.. Älskar rött men blev så trist och urtvättat fort. Inte snyggt. Snyggt när det var nyfärgat iallafall.

Nu ska jag kolla på sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0