Crazy in the head

Hej mina vänner! Ahh jag har varit lite seg sedan jag kom hem från jobb.. Direkt när jag kom hem så åt jag mat, hungrig som bara den. Sen så ringde jag till Angelica och vi pratade nästan i en timma haha.. Var tvungen att lätta mitt hjärta. Får alltid bra stöd och massa kloka ord tillbaks <3 Inget jag säger är för dumt. Vi tänker rätt lika med en del saker :)

Jobbdagen gick bra. Har fått massa beröm, det känns så konstigt på ett sätt. En utav personalen skulle presentera mig för en annan då säger hon: "Det här är Annica och hon är jätteduktig, henne ska vi vara rädda om. Henne kommer vi få se mycket av här". Så himla gulligt. Allt är helt nytt för mig, känns som om jag inte kan något. Men ändå så tycker personalen att jag är jätteduktig.

Imorgon ska jag och Sara äta frukost på Java, gott ska det bli! Hoppas det inte är så jättemycket folk.

Ska försöka träna imorgon plus att fixa lite presenter och julklappar..

Kommentarer
Postat av: amanda

vad kul att det går så bra på jobbet!!

2011-12-19 @ 21:09:55
Postat av: Emma

Alltid kul med beröm och komplimanger. :) Den är så typiskt svenskar att iiinte ge det tycker jag. Hehehe.

2011-12-19 @ 21:26:19
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är klart att du är bra Annica! Du måste tro på dig själv :) Du ser.. Kanske blir en lärare av dig ;)

2011-12-20 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0