Drive

Hallå. Har precis fått i mig frukosten, gröt och kaffe. Funderar på om jag ska äta lite julknäcke också, det är så gott. Lika bra att ta en skiva.. :) Frukost är gott.

Idag då? Det ska handlas som vanligt sen tror jag att Roberth måste iväg och leta julklapp till sin bror. Är nog mycket folk idag :D Eller så får väl jag det i uppgift i veckan då jag ska iväg en sväng till marieberg och fixa lite saker. Ja vi får se hur det blir.. Det är skönt att inte ha sån julklappshysteri.. Jag och Roberth köper ju inte något till varandra (vi båda fyller år i Januari så det får räcka med presenter då) så det är bara min syrra jag ska köpa till. Hon fyller ju år dagen före julafton också ;)

Nehej nu ska jag ta och diska efter mig och sen duscha.

Kommentarer
Postat av: sara

julknäcke med ägg och gurka och sallad o kaviar:D muuuummmaaa haha.

juligare och gott ere med julskinka:D

2011-12-18 @ 13:04:01
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0