instängd

Hallå. Dagen har gått bra, full rulle redan från start. Kidsen var lite mer aktiva :D

När jag hade jobbat klart stannade jag förbi parkhallen för att köpa lösviktsgodis och en chokladkaka plus lite dricka, och så självklart glömde jag det i bilen haha! Vill inte gå ut i det här vädret.. Får bli lite senare när Sky vill ut, det regnar ju så Sky vill INTE gå ut :)

När jag kom hem var sovrumsdörren stängd, Sky hade stängt in sig själv i sovrummet haha. Åhhh mitt hjärta brast när jag öppnade dörren och min lilla kille sprang ut. Lilla vännen vad jag pussade och kramade honom. Men eftersom Marion var här på dagen så kan han inte ha varit där i många timmar. Snutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0