bla bla

Imorn är det fredag! Jag har sovmorgon till kl 9 det blir skönt. I helgen ska jag försöka ta mig til marieberg och handla lite saker.

Träffade Jessica idag, man kanske ska följa med på spinning någon dag? :D Haha jag kommer väl ramla ihop där inne och slå  huvudet i spinningcykeln. Världens rövsvett kommer jag säker också ha. Nja får se hur jag gör. Har bara varit på ett gym en gång och det var när jag inte ville vara med på gymnastiken när jag gick på risbergska haha... Skolans gym euuuw... Där Ragnar tränade ahahah...

Idag på jobbet var Erik i Millencolin på ett kontor, intresseflaggan är på topp va?

Kommentarer
Postat av: lisa

ååååh Marieberg...vill du ha sällskap? :)

2011-02-04 @ 09:47:25
Postat av: Jenny

Mina fransar? :)

2011-02-04 @ 10:01:29
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0