Lista snodd från karsing.blogg.se

1. vem ringde dig senast?Roberth
2. hur löd ditt senast skickade sms?"dom i big bang theory bowlar" haha
3. vilken är din favoritplats? Oj jag vet faktiskt inte, sängen? Soffan?
4. vad skrämde dig som barn? Hmm inget riktigt skrämde mig vad jag kommer ihåg. Men jag var rädd att min familj skulle tas ifrån mig på något sätt..
5. är du social? Ja jag är ju inte osocial precis
6. är du blond? Född blond.Fan varför blev texten tjock?
7. gillar du glass? Det är gott :)
8. tycker du om att mysa? Ja det är mys
9. känner du någon med samma födelsedag som din? Kände förut.
10. nämn något som är riktigt störigt. Folk som skryter, hur mycket pengar dom har osv osv
11. vad har du för ringsignal? Metallica-Whiskey in the jar
12. raggar du mycket? På Roberth kanske.. haha
13. vilken var den senaste film du såg på bio? Saw
14. läser du dagstidningen? Nej
15. läser du sportsdelen? Skulle jag aldrig göra
16. dansar du i bilen? Nej jag koncentrerar mig på att inte köra på någon ^^
17. när motionerade du senast? Eh, varje dag?? Cptext som blir tjock
18. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Chips, så jag inte skulle glömma det enda jag skulle köpa
19. vad ska du göra på lördag? Fira svärfar!! :)
20. Har du någon pojkvän? Ja bästa <3
21. Gillar du att bli överraskad? Ja om det är något bra

Kommentarer
Postat av: karolina.d

Hihi! Awesome :)

2011-02-18 @ 23:49:45
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0